سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
امیتیس
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||  Atom  ||
در انتظار

پریسا شافعی ::دوشنبه 87/9/25 ساعت 8:26 عصر

در انتظار تو در ساحلی نیلگون نشسته ام با هر شمارش موج های ساحلی به انتظار می نشینم
تا یکی از این موج های ساحل خبری از تو برای من آورد
اما افسوس که مروارید های وسنگ های ساحلی هم برای من غبطه می خورند
اما صدایی از دوردست دراین ساحل مرا می خواند که دلم را قرص می کند
همه چیز برای من اسم توست ازچیدمان سنگ های ساحلی وصدف های ساحلی
من همچنان تا وقتی که خبری ازتوبدهند منتظرم
مگر اینکه خبر مرگ تو را به من دهند آنگاست که خودم رو به موج های ساحل میسپارم تا به تو بپیوندم


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    دوست دارم
    غریب
    خدا
    شکایت
    باتو/من
    در انتظار
    زندگی
    وقتی
    حسرت
    خطا
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    امیتیس
    پریسا شافعی
    وبلاگی است برای عاشقان دل شکسته
    Link to Us!

    امیتیس

    Hit
    مجوع بازدیدها: 26646 بازدید

    امروز: 0 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    Day Links
    فروشگاه [1]
    [آرشیو(1)]


    Archive


    ای ماه کجایی

    links
    نور
    دانلود ، ترفند ، برنامه ، بازِِی ، آهنگ ، کلیپ ، عکس،داستان
    عاشقان میگویند
    مردنو روستای عاشقان

    LOGO LISTS












    In yahoo

    یــــاهـو

    My music

    photo Album/mr music/w2=,border=0 douq "gif" width=468
    Submit mail